PALAUTE

Minulle paras välitön palaute on tyytyväinen asiakas. 

Kun vastaanotoltani lähtee asiakas raskaushieronnan, vauvahieronnan tai muun palvelun jälkeen aidosti hyvällä mielellä ja rentoutuneena, koen tehneeni edes pienesti paremman päivän hänelle. 

Vauvahieronnassa palautteen saa usein hyvin käsituntumalla ja pienen reaktioita seuraamalla, sekä myöhemmin vanhempien kertoman perusteella. On ihana saada palautetta esim. viestin muodossa, tai sanallisesti.
Mieltä lämmittää kovin, kun sama asiakas palaa uudestaan vastaanotolleni, on ihana saada ns. elää mukana esim. raskaus- ja vauva-aikaa. Perheet tulevat usein hyvinkin tutuiksi. 


Tässä muutamia asiakkailta saamiani palautteita:


"Kiitos paljon vauvahieronnasta! Vauva nukkui rauhassa hieronnan jälkeen, pisimmät päiväunet koskaan! Eipä ole näin rento tyyppi ollut pitkään aikaan."


"Olipa ihanan rento **** tänään kylvetettäessä! Heti hieronta-
iltana käänsi kylkeä molemmille puolille, nyt tosi hyvin viihtyy lattialla. Uusi elämä alkanu täällä! "


"Pitää oikein alkaa laittamaan viestiä. Voi että olikin tarpeen päästä itsekin välillä raskaushierontaan! Närästysvaiva ja liitoskivut nyt pysynyt muutaman päivän jo paljon helpompana, varmasti oli apua hieronnasta. Kiitos vielä tosi paljon!" 


VOITTE ANTAA PALAUTETTA SAAMASTANNE PALVELUSTA ALLA OLEVAN LOMAKKEEN KAUTTA.

VOITTE JÄTTÄÄ PALAUTTEEN NIMETTÖMÄNÄ, NIMEN KANSSA TAI YHTEYDENOTON TOIVOSSA OMAT YHTEYSTIETOSI.

EHDOTTAKAA TARVITSEMAANNE PALVELUA.

KIITÄN KAIKENLAISESTA PALAUTTEESTA!